
Planmaker PMO
- Op locatie
- Kaatsheuvel
- € 4.033,25 - € 5.039,13 per maand
- Planmaak / Calculatie
Word Planmaker bij Heko/SW en creëer onderhoudsscenario’s voor wooncomplexen.
Werk in een hecht team, met ruimte voor persoonlijke groei, een leaseauto en sterke arbeidsvoorwaarden.

Functieomschrijving
Begrijp jij als geen ander de behoeften van onze opdrachtgevers binnen Planmatig Onderhoud? Denk jij in kansen en oplossingen? En weet jij voor ieder wooncomplex een passend scenario te creëren? Dan pas jij bij ons en onze opdrachtgevers!
Als Planmaker PMO kruip je in de huid van onze opdrachtgevers. Je begrijpt hun behoeften en bent betrokken. Je komt met ideeën en voorstellen waarmee je de opdrachtgever verrast. Naast het doen van opnames en inspecties, verzorg je calculaties en onderhoud scenario’s (RGS). De thema’s duurzaamheid en circulariteit neem je mee in jouw advies. Jouw werkdag is afwisselend. Je hebt vrijheid in de rol van planmaker PMO en je schakelt met alle belanghebbenden.
Je komt terecht in ons team planvorming, die uit 5 personen bestaat. Daarnaast vormen de projectleider, uitvoerder, werkvoorbereider en contactpersoon van de opdrachtgever met jou een vast klantteam. We hebben een gezellige werksfeer en lunchen samen. Hard werken gecombineerd met veel plezier hebben typeert onze cultuur.
Jouw taken zijn:
Het ontwerpen van een technisch ontwerp (planmatig onderhoud) dat voldoet aan de klantvraag en de prestatiegebieden;
Het opstellen van scenario’s om diverse invalshoeken te kunnen afwegen;
Een accurate en technisch vakkundige begroting die de werkvoorbereider en uitvoering kunnen opvolgen;
Het in opdracht verkrijgen van nieuwe onderhoudsopdrachten o.b.v. jouw correcte ontwerp op de langere termijn;
Realiseren van de volledige RGS planvorming van het begin tot aan uitvoering van het project;
Uitvoeren van inventarisatie en conditiemetingen van objecten;
Opstellen van onderhoudsscenario’s en plannen van aanpak voor de uit te voeren werkzaamheden;
Het opstellen van calculaties en begrotingen;
Onderhouden van de contacten met je vaste opdrachtgevers en externe betrokkenen;
Opvragen en beoordelen offertes externe partijen en leveranciers;
Signaleren van (externe) risico’s en waar nodig inschakelen van externe adviseurs;
Actief deelnemen aan werkgroepen binnen de samenwerking met opdrachtgevers;
Stimuleren van de verdere ontwikkeling van RGS kennis bij collega’s, opdrachtgevers en ketenpartners.
Waarom kiezen voor Koestr?
Wij geloven in de kracht van verduurzaming. Door verduurzaming hoog in het vaandel te plaatsen behouden we waardevol vastgoed, creëren we nieuwe waarde en behouden mensen hun thuis. Met bijna 250 jaar gezamenlijke ervaring in de onderhoudssector slaan wij onze handen ineen om te behouden wat goed is, te renoveren om weer goed te maken en te veranderen naar de maatstaven van de toekomst.
Bij Koestr werk je in een informele en vriendelijke sfeer waarbij wij veel waarde hechten aan collegialiteit en respect. Onze organisatie is professioneel, loyaal en plat, waar we ook oog hebben voor de nodige dosis humor en gezelligheid. Bij Koestr voel je je snel thuis.
Binnen ons bedrijf wordt talent op waarde geschat en zijn er volop mogelijkheden om door te groeien. Er heerst “een handen uit de mouwen cultuur”, waarbij collega’s elkaar graag ondersteunen binnen een goed geleid bedrijf. We bieden je de vrijheid om fouten te maken en hiervan te leren. Daarnaast zijn er kansen voor verdere persoonlijke ontwikkeling en zijn we altijd dienstbaar richting onze collega’s.
Bij Koestr bieden we jou, naast een professionele en prettige werkomgeving:
Een bruto salaris tussen de €4.033,25 en €5.039,13 per maand (o.b.v. 37,5 uur per week), afhankelijk van jouw kennis en werkervaring;
8% vakantiegeld;
25 vakantiedagen en 7 ATV dagen per jaar (o.b.v. 37,5 uur);
Een leaseauto;
Een jaarlijkse winstuitkering;
Een functie voor 30 tot 37,5 uur per week (vier of vijf dagen per week);
Mogelijkheden om professionele vak trainingen en - cursussen te volgen naar eigen inzicht;
Een on-boarding traject waarbij je stap voor stap het werkproces, onze cultuur en collega's leert kennen;
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
Een goede pensioenregeling (BPF) waar je op kunt bouwen.
Vereisten
Jouw profiel:
Een relevante hbo opleiding afgerond, zoals Bouwkunde of Technische Bedrijfskunde;
Je hebt enkele jaren ervaring binnen een vergelijkbare functie, bij voorkeur binnen het vastgoedonderhoud
Je werkt nauwkeurig;
Je kent de wet- en regelgeving binnen vastgoedonderhoud;
Je bent bekend met het werken volgens de RGS methodiek;
Je hebt affiniteit met ICT: gebruik van inspectieapps, Property Plan, Office;
Kennis van Alert (softwarepakket van Centric) is een pre;
Jouw standplaats is Kaatsheuvel.
Ben je enthousiast?
Dan zijn wij erg benieuwd naar jouw CV en motivatie! We hebben de werving en selectie van deze vacature uitbesteed. ASBR YouManagement begeleidt het hele proces op basis van exclusiviteit. Je kunt je vandaar (meer dan vertrouwelijk) richten tot ASBR YouManagement, Klaas Laanstra.
Voor vragen of een toelichting kun je contact met Klaas opnemen via 088-1260440 of 06-27358905
of
- Kaatsheuvel, Nederland
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!